14 March 2010

20 Idea Buat Duit Dari Internet: Bahagian I

Saya akan senaraikan 20 idea menjana pendapatan dari internet yang boleh anda tiru dan ikut. Mungkin ada yang sesuai dengan minat atau kemahiran anda. Ada yang memerlukan modal untuk anda mulakan dan ada juga tidak memerlukan sebarang modal.

Ada yang memerlukan kemahiran anda untuk menulis dan ada juga yang tidak memerlukan sebarang website untuk menjana pendapatan.

Jom!

Idea 1

Dropshipping bisnes. Ia membolehkan anda menjual produk fizikal tanpa perlu menyimpan stok. Anda boleh mendirikan sebuah online store yang mempunyai ratusan produk tanpa perlu menyimpan stok. Dropshipper akan menghantar pesanan yang dibuat terus ke pelanggan anda.Anda hanya perlu promosi dan dapatkan jualan. Stok dan penghantaran akan diuruskan oleh dropshipper itu sendiri. Sesuai untuk mereka yang meminati jualan produk fizikal. Ebay dan lelong dot com adalah contoh laman yang membolehkan anda menggunakan teknik dropshipper ini.

Idea 2

Menjual barangan di ebay. Ebay merupakan satu tempat jual beli barang yang mempunyai jumlah visitor yang tinggi setiap hari.Anda boleh menjual sebarang produk di sini.

Screenshot Ebay..

Sambungan boleh baca di..
20 Idea Buat Duit Dari Internet: Bahagian I « Peluang Perniagaan Internet Terbaik

No comments:

Post a Comment