16 March 2010

Niagakit.com - Sistem Kedai Online

Oh.. tajuk pun sudah jiwang semacam saja. Apakah ini merupakan post-ku yang paling romantis? Oh.. (saya sudah tersampuk dengan tagline Labanon ini). Siapa Labanon? Boyfriend Si Niagakit tu la.. benci I huh.. :p

Ini mengenai perniagaan menjual produk fizikal sendiri. Kedai online sendiri. Iya.. kedai anda. Kalau di dunia offline – lot kedai la.

Jadi kali ini saya mahu bercerita sepintas lalu mengenai buah hati rebutan para pemilik perniagaan di Internet. Seorang awek yang chantek ehem..ehem.. Namanya cik Niagakit.

Cik Niagakit ini sebenarnya salah satu sistem kedai online yang terawal di Malaysia. Baiklah.. saya serius bercerita kali ini. Sistem kedai online Niagakit ini dibangunkan oleh usahawan internet (Team Flarebiz) untuk membantu individu yang berminat untuk menjual produk mereka secara online. Hanya usahawan internet yang sebenar memahami apa yang diperlukan oleh seseorang individu untuk menjual produk secara online. Dengan sistem Niagakit semuanya menjadi mudah dan ringkas. Pengguna boleh melakukan semuanya sendiri bermula dari menyenaraikan produk sehinggalah memproses tempahan. Para pengguna juga tidak perlu lagi membazir masa dan wang ringgit untuk memilih sistem kedai online yang selaras dengan kehendak pasaran tempatan.

Sambung baca di..
Julmazli Dot Com » Blog Archive » 25 hari mencari cinta (oh.. buah hatiku niagakit)

No comments:

Post a Comment