21 March 2010

Siapa Bea Rameshan?

Anak dara siapa pula la yang aku usha ni?? Hehee..

Saja je panggil nama penuh awek ni. Nama glamour dia Bea Rameshan. Artis la katakan. Tak tahu la kalau anda kenal ke tidak dia ni. Saya pun tak kenal sangat sebenarnya. Dengarnya orang Kelantan. Che mek molek la ni. Patut pun comel molek je orangnya..

Yang saya tahu, dia ni mulai dikenali selepas menyertai rancangan realiti ‘Pilih Kasih’ di TV1. Ok.. tu je yang saya tahu.

Jadi apa pasal pula dia tiba-tiba muncul di sini? Adehh.. susah juga nak jawab soalan ni. Kalau kata pasal SEO, rasanya tak kot. Anda cuba search ‘Bea Rameshan’ di Google, result tak banyak sangat pun kan. Memang tak boleh lawan Tiz Zaqyah la yang glamour habis tu. Dipendekkan saja ceritanya, saya suka tengok pic dia. Itu saja. Hee..

Ni ada beberapa koleksi gambar dia..

Rabiatul Balqis Yang Comel | Julmazli Dot Com

No comments:

Post a Comment