10 April 2010

70 Contoh Skema Lengkap Soalan Dan Jawapan Temuduga Kerja Kerajaan

Tahukah anda? Terdapat satu pakej rujukan lengkap ke sesi temuduga sektor awam. Antara kandungan yang terdapat di dalam pakej ini ialah;

70 Contoh Skema Lengkap Soalan Dan Jawapan Temuduga Kerja Kerajaan

Pakej rujukan ini mendedahkan banyak contoh-contoh soalan "real-world" beserta jawapan yang sebenarnya semasa temuduga kerja kerajaan. Anda boleh membaca pakej ebook ini sebelum menghadiri temuduga agar persediaan anda menjadi lebih mantap.

Apa yang akan anda dapat dari pakej rujukan ini?

- Anda akan ketahui apakah bentuk soalan yang lazim ditanya mengenai isu-isu semasa, hal-hal dalam negara dan juga luar negara.

- Anda akan dapat menjawab soalan yang berbentuk fakta mengenai kerajaan Malaysia, Dasar-dasar Negara, Perlembagaan dan lain-lain dalam perkhidmatan awam. Tipulah jika saya katakan ianya lengkap kesemuanya. Apa yang saya tulis ini hanyalah adalah sebahagian kecil
darinya.

- Anda akan didedahkan contoh jawapan bagi soalan-soalan yang "saiko" atau mencabar oleh penemuduga yang biasanya mampu membuatkan anda menangis jika tidak tahu cara menjawabnya.

- Lihat dan dapatkan dahulu maklumat lebih lanjut melalui pautan di bawah..


Koleksi Kisah - Kisah Temuduga Kerja Kerajaan

1. Kisah kejayaan dalam temuduga yang diceritakan kembali oleh mereka yang telah berjaya bergelar sebagai seorang penjawat awam.

2. Kisah kegagalan dalam temuduga yang diceritakan kembali oleh mereka yang telah gagal bergelar sebagai seorang penjawat awam.

3. Anda akan mengetahui apa yang perlu anda lakukan dan apa yang perlu anda elakkan ketika menghadiri temuduga kerja kerajaan. Anda pasti tidak akan mengulangi kesilapan yang serupa lagi selepas ini.

---------

Dan banyak yang anda akan perolehi dan boleh manfaatkan. Memang sebuah pakej yang cukup berbaloi untuk dijadikan persediaan temuduga anda. Dapatkan segera sebelum menduduki sesi temuduga anda!

No comments:

Post a Comment