03 April 2010

Rujukan Peperiksaan Bertulis Gred M41, S41, J41 dan W41!


Tidak lama lagi anda akan menduduki peperiksaan bertulis untuk gred 41? Misalnya S41, M41, J41, W41 dan lain-lain?

Kalau begitu, panduan ini adalah yang anda sedang perlukan!

Nota-nota exam gred 41 ini merangkumi beberapa Isu penting dalam rangkuman Isu Semasa. Ianya disediakan sebagai rujukan pantas anda sebagai persediaan untuk menghadapi peperiksaan bertulis terutama soalan-soalan dalam Seksyen A, D dan E.

Penulisan esei contohnya, menuntut anda mempunyai pengetahuan dan fakta mengenai isu-isu yang khas. Jika anda tiada maklumat tentang isu yang ditanyakan, adalah menjadi satu masalah dan sudah pasti mengganggu peluang anda untuk LULUS dengan cemerlang dalam peperiksaan ini.

Sekali lagi dinyatakan, ianya bukan soalan atau tajuk ‘spot’ tapi lebih kepada menyediakan anda kepada asakan isu semasa yang mungkin anda tertinggal atau tidak tahu secara jelas. Mudah-mudahan nota-nota ini membantu anda dan sekiranya ianya tidak keluar sekalipun di dalam peperiksaan, ianya amat berguna untuk anda memperkayakan maklumat sedia ada anda dalam isu-isu semasa kini.

Nota-nota ini adalah pengumpulan dari kenyataan umum kerajaan, berita akhbar dan kumpulan pendapat-pendapat yang ditapis dan diselaraskan mengikut kesesuaian.

Ini semua hanyalah sebahagian kecil daripada apa yang akan anda dapat. Kerana dengan memiliki pakej ini, anda akan belajar SANGAT TERPERINCI dan TERLALU BANYAK untuk disenaraikan semuanya di sini. Ada lagi pelbagai nota extra dengan pelbagai topik.

Dapatkan di sini --> Nota Lengkap Peperiksaan Gred 41

Salam kejayaan untuk anda!

No comments:

Post a Comment