27 April 2010

Rahsia Menjana Pendapatan Setiap Bulan

" Tuan, hari ni saya nak beli laman web tuan, boleh tak? "

Apa respon anda jika ada orang bertanya soalan ini kepada anda? Tolak atau ya?

Jika anda tanya saya soalan yang sama bulan lepas, saya mungkin jawab, "Maaf, saya tidak ada laman web". Tapi dalam 2 minggu, saya telah mempelajari cara mudah bagaimana untuk membuat website.

Jika anda tidak tahu dan tidak mempunyai laman web, sekarang adalah masa terbaik untuk mengetahuinya. Dan jika anda tahu bagaimana untuk membuat website...



Anda tidak perlu tahu programming, PHP, atau MySQL. Pengetahuan asas sudah mencukupi. Hanya pemahaman asas dalam bahasa Inggeris. Understood?

Dua tahun lepas, YouTube dijual pada harga US$1.6 bilion kepada Google. Itu hanya salah satu daripada hasil penjualan laman web. 1.6 billion sama dengan 5.28 bilion ringgit Malaysia.

Dan paling penting ialah anda juga boleh....



Sebelum saya pergi lagi jauh, biar saya beritahu sedikit tentang diri saya. Saya sama sahaja dengan ramai orang, kerja makan gaji, tidak ada masa nak belajar tentang buat duit dan ada keluarga untuk diuruskan.

Saya sentiasa membaca tentang bagaimana orang jadi kaya menjual website dan betapa mudahnya nak buat ini berbanding menjual rumah. Dan satu hari saya terjumpa dengan Flippa.com .

Ianya ibarat eBay untuk jual website.

Klik di pautan ini untuk lebih lanjut..
Rahsia Menjana Pendapatan Setiap Bulan

No comments:

Post a Comment