20 March 2010

Panduan Asas Bisnes Online

Tiga panduan itu ialah..

1. Panduan Asas Promosi Affiliate

- Penerangan mengenai asas affiliate secara ringkas. Apa itu affiliate? Bagaimana menyertainya? Bagaamana cara mempromosikan link affiliate anda? Semua ada di sentuh di sana.

2. Panduan Asas Menulis Salesletter

- Apa pula salesletter ni? Bukan. Bukan surat cinta. Tapi surat jualan. Ini adalah elemen yang penting untuk dikuasai. Sebagus mana pun produk anda, ia tidak dapat dijual jika bakal pembeli anda tidak terpikat dengan ayat di laman web jualan anda. Kira ayat power la. Kuasai kemahiran ini dengan baik, kalau nak upah pakar menulis pun boleh tapi kos juga. Nak murah sikit. Boleh upah saya. Hehee..

3. Panduan Asas Joint Venture

- Anda boleh hasilkan seberapa banyak produk. Anda boleh tulis seberapa banyak surat jualan yang membunuh. Anda boleh kumpul list seberapa banyak pun. Tapi itu semua masih tidak akan setanding dengan kehebatan yang dibawakan oleh kuasa JV. Ingat JV bermakna anda menguasai Glamor, Kredibiliti dan List yang sangat-sangat besar! Walhasilnya, jualan anda akan meledak!

Anda boleh dapatkan secara percuma di blog Julmazli Dot Com. Anda hanya perlu masukkan nama dan email utama sahaja kemudian tekan hantar. Laporan-laporan itu akan dihantar kepada anda secara bersiri bermula hari anda mendaftar..

Artikel penuh dan pautan download ada di sini..
Julmazli Dot Com » Blog Archive » Laskar Affiliate

No comments:

Post a Comment